Известие

Collapse
No announcement yet.

вой на задно колело

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе ако е лагер трябва да вие постояно поне така знам

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от joro8488 Покажи съобщение
      абе ако е лагер трябва да вие постояно поне така знам
      Не е така,колега!В началото,ако има натоварване само ромоли.Почне ли да вие във всякакви режими....
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Не е така,колега!В началото,ако има натоварване само ромоли.Почне ли да вие във всякакви режими....
        Аве на мен са ми казвали че първо вие после ромоли и накрая ...
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Аз знам,че първо има малък шум след това вие и накрая не дай си боже се пръсва
          Alfa Romeo 155 1.6 16V `97
          Ники
          Дани

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
            около 50 - 60 лв бройката
            Да, ама, ако е с венец за абс-а, отива към 80 и нагоре лв Има разлика при лагер главините за различните години на производство.
            Аз изкарах почти година с ромоляща задна главина, щото я карам предимно градско, а ромоленето се 'включваше' над 60 км/ч
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Колега, при мен, от време на време, от към задните колела се чуваше свирене, като че ли накой, престъргва диска на струг. При свалено колело диска си се въреше нормално. Свалих спирачният апарат (буталото) и се оказа че накладките не помръдваха въобще, тоест баха хванали ръжда по ръбовете на металната си планка и въобще не се помръдваха. Избутах ги с по-здрава отверка, позачистих ръждата, така, че като ги поставя на мястото им да имат около 0,3 мм. луфт при движение нагоре-надолу (не ги смених, защото бяха почти нови). Раздвижих малко буталото, с ключ от флекс, въпреки че нямаше нужда и свиренето изчезна. Късмет!
              Alfa Romeo 146 1,6 TS 88kW 2000 г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                около 50 - 60 лв бройката
                Каде това?Щото аз на тия места дето питах за задната лагер-главина ми казаха 130лв (новия АБС),ако знаеш каде има по тънкинджос казвай
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                  Каде това?Щото аз на тия места дето питах за задната лагер-главина ми казаха 130лв (новия АБС),ако знаеш каде има по тънкинджос казвай
                  Ти караш луксозен автомобил Давай там 130 лв и не се ослушвай. Нас ни таксуват по високата тарифа
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Ти караш луксозен автомобил Давай там 130 лв и не се ослушвай. Нас ни таксуват по високата тарифа
                    Стига стига,че съм решил и 4-те да си ги сменя (луд умора няма)

                    Колега какво стана провери ли от какво е според мене няма как да е накладки
                    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                    Comment


                    • #25
                      ако има време ще се позанимая с нея през уикенда. иначе ще тряа да оди в сервиз...

                      благодаря за насоките. ще пиша когато има резултати
                      fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
                      ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p

                      Comment


                      • #26
                        колеги, аз само за справка направих следното - отворих е-пер (онлайн), забих си вин-а (нарочно съм го поставил в подписа, за да не стават грешки) и извадих номера на резервната част - главина в случая, а пък в моя конкретен случай номера е 71737613 - и съм с а-бе-ес. и после по този номер в някой магазин с интернет-поддържка (ахм-ауто - не го смятайте за реклама, ама на мен ми е много близо, и пешком стигам) ... а иначе - надявам се да не сменям чаркове скоро, но между другото, един лагер тимкен или ес-ка-еф (без да е с фланец, например) като нищо стига 50-60 лв.
                        sigpic
                        Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                          колеги, аз само за справка направих следното - отворих е-пер (онлайн), забих си вин-а (нарочно съм го поставил в подписа, за да не стават грешки) и извадих номера на резервната част - главина в случая, а пък в моя конкретен случай номера е 71737613 - и съм с а-бе-ес. и после по този номер в някой магазин с интернет-поддържка (ахм-ауто - не го смятайте за реклама, ама на мен ми е много близо, и пешком стигам) ... а иначе - надявам се да не сменям чаркове скоро, но между другото, един лагер тимкен или ес-ка-еф (без да е с фланец, например) като нищо стига 50-60 лв.
                          Да колега,а тези 99+ стигат и над 100лв защото АБС-а бил некав нов *****
                          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                          Comment


                          • #28
                            Виене

                            И аз имам подобем.Само че виенето е постоянно вие като лагер смених и двата. Не се оправи центровах наново задните накладки,но пак не се оправи и така реших да питам дали някой занае какво може да е?
                            Alfa Romeo 1.6 T.S.

                            Comment


                            • #29
                              Много трудно се разбиват задните лагери, по скоро са нкладки! карам Фиат Типо модел от 1989 на 500000км още е с оригиналните лагери. Предни смених но задни не. И се чудя кога ще откажат че съм нагласил направо задни носачи с дискове за отзад. А за 146-та и 155-та те са по нови, и ваобще не може да ме обедите че на алфите, които са със Tipo-вското окачване "за отзад говоря" им се трошат лагерите на лягане и ставане това да не би да ви SEAT Toledo или Golf 2.
                              sigpic
                              Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                              FIAT TIPO 1.6 DOHC

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                                А за 146-та и 155-та те са по нови, и ваобще не може да ме обедите че на алфите, които са със Tipo-вското окачване "за отзад говоря" им се трошат лагерите на лягане и ставане това да не би да ви SEAT Toledo или Golf 2.
                                Всичко зависи от задкормилния индивид и условията на каране,някаде може да изкара и 5к другаде и 500к.
                                Предполагам ,че си внимателен шофиор и си подбираш пътя,ако не беше така можеше да не искараш 500к километра с този автомобил.
                                + това лагера може да е същия като размер ама 10 години по късно Фиат да няма договор с фирма А за доставка на лагери примерно ,а с Б,та какво правим тогава
                                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                                Comment

                                Working...
                                X